|
AMY MAKES THREE de Josh Sternfeld
|
|
|
ENTRE DEUX TRAINS de Pierre Filmon
|
|
|
THE PLEASURE OF YOUR PRESENCE de Amy Miller Gross
|
|
|
ON THE BASIS OF SEX de Mimi Leder
|
|
|
THE ENCHANTED FOREST de Josh Klausner
|
|
|
THE RENDEZ-VOUS de Amin Matalqa, Annemarie Jacir
|
|
|
HARDBAT de Zachary Schamberg
|
|
|
BLACK MAGIC FOR WHITE BOYS de Onur Tukel
|
|
|
WANDERLAND de Josh Klausner
|
|
|
AMY MAKES THREE de Josh Sternfeld
|
|
|
M. ET MME. ADELMAN de Nicolas Bedos
|
|
|
WELCOME TO NEW YORK de Abel Ferrara
|
|
|
NINA de Cynthia Mort
|
|
|
PAWN de David A. Armstrong
|
|
|
IMOGENE de Shari Springer Berman, Robert Pulcini
|
|
|
JE FAIS FEU DE TOUT BOIS de Dante Desarthe
|
|
|
30 BEATS de Alexis Lloyd
|
|
|
SOS / STATE OF SECURITY de Michèl Ohayon
|
|
|
13 de Gela Babluani
|
|
|
TICKLING LEO de Jeremy Davidson
|
|
|
27 DRESSES de Anne Fletcher
|
|
|
THE DUELING ACCOUNTANT de Peter Bishai
|
|
|
AUGUST RUSH de Kristen Sheridan
|
|
|
IF I DIDN’T CARE de Ben and Orson Cummings
|
|
|
DELIRIOUS de Tom Di Cillo
|
|
|
MENTOR de David Langlitz
|
|
|
THE TOLLBOOTH de Debra Kirshner
|
|
|
MESSENGERS de Philip Farha
|
|
|
THE LUCKY ONES de Loren-Paul Caplin
|
|
|
PAPILLON DE NUIT de John R. Pepper
|
|
|
INDISCRETION de Alexis Lloyd
|
|
|
LARGO WINCH de Jérome Salles
|
|
|
MRS HARRIS de Phillys Nagy
|
|
|
LE GOUROU ET LES FEMMES de Daisy Von Scherler Mayer
|
|
|
RECTO-VERSO de Jean-Marc Longval
|
|
|
LENA’S DREAMS de Johnston - Erickson
|
|
|
THE GIRL de Sande Zeig
|
|
|
WOMAN FOUND DEAD IN ELEVATOR de Adam M. Goldstein
|
|
|
JUST THE TICKET de Richard Wenk
|
|
|
THE PILLOW BOOK de Peter Greenaway
|
|
|
TRANSIT de René Allio
|
|
|
JENIEC EUROPY de Jerzy Kawalerowicz
|
|
|
SUITS de Eric Weber
|
|
|
ALCHEMY de Suzanne Meyers
|
|
|
LES SOLDATS DE L’ESPERANCE de Roger Spottiswood
|
|
|
DEAR DIARY de David Frankel Oscar du meilleur court-métrage 1996
|
|
|
COMFORTABLY NUMB de Gavin O ‘Connor
|
|
|
LOIN DES BARBARES de Liria Bégéja
|
|
|
JOSH AND S.A.M. de Billy Weber
|
|
|
GREEN CARD de Peter Weir
|
|
|
AVALON de Barry Levinson
|
|
|
THE HUNT FOR RED OCTOBER de John Mc Tiernan (Paramount)
|
|
|
HER ALIBI de Bruce Beresford
|
|
|
L’OTAGE DE L’EUROPE de Jerzy Kawalerowicz
|
|
|
DEUX de Claude Zidi
|
|
|
STEAL THE SKY de John Hancock
|
|
|
LITTLE NIKITA de Richard Benjamin
|
|
|
THE SQUEEZE de Roger Young Tri Star Pictures
|
|
|
THE WEB de Claude Zaccai
|
|
|
DANTON de Andrzej Wajda
|
|
|
HANNAH K de Costa Gravas
|
|